sm och afrikandans

har då en video jag egentligen bara måste bjuda på, men min dator är ju sär så det funkar inte att få in bilder osv.. nyss gick de men nu har den börjar bugga iden. aja får se senare om de går. men jag säger bara alle on the dance floor och shakear lite afrikanskdans jojo det var ngt att se.. fast! igrabben hade verkligen ingen känsla.

jag taggar igång ytterligare till sm för att kika för fullt och ska nu göra lite rehab och skolarbete innan veckansslut imorgon äre nap i engelska direkt på morgonen.. mindre taggat, aja bara tuta och köra. sen har jag bara någon lektion sen hem packa, tvätta håret och dra in till umeå för att tillbringa resten av min helg där, gonna be freaking awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0