kickboxning på schemat

Gissa vad jag gjort ikväll? Tro det eller ej men jag har kört kickboxning. FYFAN vad jobbigt! Vi hade fys med fotbollen och då var vi med på ett kickboxnings fyspass. Man fick göra allt från att typ dra sin egna vikt till att dra någon annans vikt och från att sparkas och slåss till att våldta ens egna kompisar. Haha en övning kändes det verkligen som att man våldtog sin kompis:] Man skulle sitta på sin kompis när hon låg på rygg och direkt kompisen hade kråmat sig ur skulle man hoppa på henne igen. Föredrar iallafall hellre ett sånt här fyspass än att springa fem miljarder varv runt,runt i en friidrottsbana!

P.S. Ett tips är inte att leka med mig nu för har lärt mig slåss som en jävla man!
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0