två upptagna kvinnor?

verkar så.. har inte hört av eller sett till amanda idag så hon har nog haft fullt upp. men min dag i korta drag
jag far till sjukgymnasten.. blabla fick övningar bla bla. sen så far jag hem, chillar drar till stan där jag wilma och alle chillar runt och väntar på sara som missar bussen och sitter i busskur en timme för att vänta på nästa.. sen så käkar vi och drar på rig-thoren ingen vidare match skulle man kunna säga. vinst till thoren med 12-3 höjning nu rig. men alle fick då besked om rig grattis bubben, så stolt över dig. och nu haru även fixat ett hem åt mig;) heheh. nä nu sitter jag hos sara vi har köpt micropopcorn och colaåfanta och ska nu tjocka lite till film. imorgon har vi match mot sundsvall så måste spara rösten litegrann. vi hörs då och hoppas amanda inte sviker med vår dagliga uppdatering, fast hon verkar vara lite seg på helgerna party bruden.. bara ute med massa booiz. aja nog pratat vi hörs imorgon puss och godnatt bloggen. saras kök är gulligt fotar och lägger ut imorgon hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0