:)

idag fick vi se det riktiga iksu kliva fram och vinna starkt med 10-1, det är så dom jobbar när dom ligger på topp.

har träffat sjukt saknade och efterlängtade philip ikväll och hängt med han, appe och erik nu inatt..
vi försökte roa oss med lite cs.. dog hela tiden. vi fikade (appe knarkade salt) vi spelade games och det var riktigt lame hade för mig att det var roligt förr. sen så snacka vi väll bara och sen drog jag mig hemåt för jag höll på somna. nu som i alla andra fall så blir man pigg när man gör världens ansiktstvätt för att få bort sminket, alltid så drygt att vara brud.

vad amanda har gjort ikväll har jag noll koll på är själv lite nyfiken.. imorgon kommer nog hennes update!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0